اصحاب رسانه بازوی کمک کننده توسعه هستند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه به عنوان بازوی کمک کننده در توسعه این استان نقش مهمی دارند.

اصحاب رسانه بازوی کمک کننده توسعه هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت : دستگاه‌های مدیریتی کشور‌های توسعه یافته مبتنی بر دانش و آگاهی است از این‌رو نقش مطبوعات در برنامه ریزی و تصمیم گیری این جوامع برجسته‌تر خواهد بود.

او  بیان کرد:تصویری که ازسیستان و بلوچستان طی سال‌های گذشته در افکار عمومی مخابره شده تصویر واقعی نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مسائل مربوط به حوزه قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌های جزیی مربوط به کل کشور و مختص به سیستان و بلوچستان نیست.

او تصریح کرد: تصویر تک بعدی از سیستان و بلوچستان ظلمی به مردمان این استان و باعث کند شدن روند توسعه شده است.

زینی وند گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ فرهنگی، جغرافیایی، منابع طبیعی، تاریخی و همچنین حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و معدنی ظرفیت‌های متنوع دارد.

وی بیان کرد:تصویر نامطلوب سیستان و بلوچستان در بازه زمانی ۵ تا ۱۰ سال با ارایه هنرمندانه تصویر واقع گرایانه این استان تغییر خواهد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: توقع ازاصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تلاش برای تغییر چهره نامطلوب این استان، نداشتن گرایش سیاسی خاص و ارایه بی طرفانه حقایق است.

او در ادامه نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها را خواستار شد و افزود:رسانه‌ها در عین نقد بی رحمانه ضعف‌ها و مشکلات، خدمات و دستاورد‌های نظام را منصفانه منعکس کنند.

زینی وند با بیان نقش مشاوره‌ای رسانه‌ها در پیشبرد اهداف افزود: اصحاب رسانه با دادن پیشنهادات سازنده به مدیران اجرایی آنان را در انجام وظایفشان یاری دهند.

او بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی از انتقادات سازنده آشفته نشده و با تامل و توضیح رسانه را توجیه و از ظرفیت آن استفاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارسیستان و بلوچستان افزود: باید روزی فرا رسد که هیچ رسانه و خبرنگاری به خاطر کار حرفه‌ای و انتقاد سازنده به مراجع قضایی ارجاع داده نشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار