عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون ویژه جمعیت با کمیسیون‌های مجلس همپوشانی ندارد

راستینه با تأکید بر اینکه باید کار ویژه‌ای برای ازدواج و خانواده صورت گیرد، گفت: کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده با سایر کمیسیون‌های مجلس همپوشانی ندارد.

کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده با کمیسیون‌های مجلس همپوشانی ندارداحمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده گفت: یکی از موضوعات مهمی که در پیام رهبر انقلاب به مناسبت افتتاح مجلس، متوجه نمایندگان بود موضوع فرهنگ است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی حوزه فرهنگ مسأله جمعیت و خانواده است و کمیسیون فرهنگی در ادوار گذشته بر روی طرحی کار کرد که باید الحاقات جدیدی به آن اضافه شود تا به عنوان طرح جامع در صحن مطرح شود.

وی افزود: بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدیم که باید کار ویژه‌ای برای امر ازدواج و خانواده صورت گیرد و در طول یک ماه گذشته مباحث مبسوطی در کمیسیون فرهنگی مطرح شد، بنابراین با توجه به اینکه طرح‌های قبلی در مجلس به نتیجه نرسید، در ابتدا طرح خانواده را با اصلاحات و الحاقات جدید در یک ماه آینده آماده کرده و به صحن می‌آوریم.

راستینه تصریح کرد: اگر بعد از مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس، ضرورتی برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده احساس شود این اقدام را انجام خواهیم داد، چرا که باید در مجلس یازدهم کار ویژه‌ای برای تقویت جایگاه خانواده انجام شده و مجموعه قوانین کاملی به تصویب برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: معتقدم که تشکیل کمیته ویژه‌ای برای پرداختن به مسأله جمعیت و ازدواج هیچگونه موازی کاری با کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی نخواهد داشت، چراکه کمیسیون مذکور از دل این دو مجموعه شکل خواهد گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار