انصاری :

خبرنگار می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤولیت ارزشمند در عرصه آگاهی دارد

رئیس سازمان تعزیرات با صدور پیامی در آستانه روز خبرنگار از خداوند منان خواستار تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه برای اصحاب رسانه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات با صدور پیامی در آستانه روز خبرنگار از خداوند منان خواستار تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه برای اصحاب رسانه شد.

متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح ذیل است:

«۱۷ مردادماه» روز خبرنگار، فرصت بی بدیلی برای قدردانی از خبرنگاران، این تصویرگران زمان است که همواره وجدان بیدار جامعه بوده اند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی کرده و چه بسیار خبرنگارانی که با تعهد و تخصص خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگار می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤولیت ارزشمند و گرانبهایی برای فریاد مطالبه گری‌ها و روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی دارد که باید به معجزه این حامی انسان و انسانیت، واقعیت و حقیقت از تیر قلم پرتاب و به هدف حقانیت برسد.

امروزه با توجه به شبیخون دشمنان از جبهه فرهنگی و رسانه و همچنین شیوع خبر‌های زرد و شایعات در پی افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران رسالتی عظیم بر دوش دارند و این بار سنگین را چه کسی به مقصد می‌رساند، جز خبرنگاری که حق‌جویی، صدق و مجاهدت را بدون ترس از ملامت و با شجاعت، مشق روز و شب خود کرده است؟!

اینجانب ضمن دعای تعجیل ظهور حضرت ولیعصر (عج) و آرزوی سلامتی و دوام عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه خبرنگاران شهید، «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و برایتان تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار