تام هنکس پدر ژپتو می‌شود/ مذاکره با دیزنی برای بازی در «پینوکیو»

تام هنکس در حال مذاکره با دیزنی است تا در نقش پدر ژپتو در نسخه جدید «پینوکیو» ظاهر شود.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تام هنکس مذاکرات اولیه با دیزنی را شروع کرده است تا در نقش پدر ژپتو برای فیلم «پینوکیو» بازی کند.

اولین خبر درباره این پروژه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد؛ اینکه رابرت زمکیس برای کارگردانی نسخه زنده انیمیشن «پینوکیو» انتخاب شده است و تام هنکس هم بازیگر این نقش خواهد بود.

با عملی شدن این پروژه بار دیگر زمکیس و تام هنکس که سال ۱۹۹۴ با «فارست گامپ»، سال ۲۰۰۰ با «دور افتاده» و سال ۲۰۰۴ با «قطار سریع‌السیر قطبی» با هم همکاری کرده بودند، در یک پروژه همراه می‌شوند.

نسخه اوریجینال «پینوکیو» سال ۱۹۴۰ توسط والت دیزنی تهیه شد که با اقتباس از رمان کودکانه «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولدی شکل گرفت.

داستان این کتاب بر آدمک چوبی به نام «پینوکیو» متمرکز است که توسط نجاری به نام ژپتو ساخته می‌شود و بعد توسط یک پری مهربان در بدنش جان دمیده می‌شود.

از جدیدترین نقش‌آفرینی‌های هنکس می‌توان به بازی در «سگ تازی» درامی درباره جنگ جهانی دوم اشاره کرد که جولای در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد.

هنکس ۶ بار نامزدی اسکار را کسب کرده است؛ جدیدترین آن برای بازی در «یک روز زیبا در محله» بود که در جوایز اسکار ۲۰۲۰ کسب شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار