رسانه‌ها بازوان توانمند مدیریت شهری هستند

شهردار کاشان گفت:مدیریت شهری از نقد سازنده و مبتنی بر واقعیت‌ها استقبال می‌کند و تقویت تعامل رسانه‌ها با ارکان اداره شهر یکی از الزامات توسعه به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان اظهار کرد: رسانه‌ها به ویژه پایگاه‌های خبری و تحلیلی در کنار بازتاب دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان به عنوان یکی از رسالت‌های مهم و انکار ناشدنی، می‌توانند به کمک شتافته و در مسیر توسعه مدیریت شهری را یاری کنند.

او عنوان کرد: بازتاب دستاورد‌ها و اتفاق‌های مثبت و سازنده به منظور تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه جنبه دیگری از خدمت‌رسانی اهالی رسانه به شهروندان است که ضرورت آن در شرایط کنونی به جد احساس می‌شود.

شهردار کاشان اضافه کرد: مدیریت شهری از نقد سازنده و مبتنی بر واقعیت‌ها استقبال می‌کند و تقویت تعامل رسانه‌ها با ارکان اداره شهر یکی از الزامات توسعه به شمار می‌رود.

ابریشمی‌راد تاکید کرد: رسانه‌های رسمی و دارای بُرد فرا منطقه‌ای باید از این ظرفیت خود استفاده حداکثری داشته باشند و در تولید محتوا به ویژه برای فعالیت‌ها و رویداد‌های مهم، نسبت به ارائه تولیدات متنوعی اقدام کنند.

او یادآور شد: دوره انجام صرف یک مسؤولیت خاص در یک چارچوب محدود از سوی یک فرد گذشته و اگرچه خبرنگاری تخصصی است، اما نیرو‌های انسانی به ویژه در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای امروزه باید به چندین مهارت مسلط باشند تا بتوانند خلاء‌های ناشی از کمبود‌های احتمالی را جبران کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار