فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران مطرح کرد؛

آمار ۴ ماهه فعالیت های فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

سردار عزیزی درباره فعالیت های ۴ ماه گذشته فرماندهی انتظامی شرق استان تهران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۶ مردادماه برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از ۸ هزار فقره سرقت در ۴ ماهه اخیر داشتیم که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بیش از ۱۱۲ فقره سرقت احشام داشتیم که ۲۷ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته.

او با بیان اینکه ۲۱ هزار خدمات قضایی به مردم ارائه داده‌ایم گفت: امسال بیش از ۱۲۵ فقره نزاع و درگیری دسته جمعی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته ۲۸ مورد کاهش داشته است.

سردار عزیزی بیان کرد: بیش از ۳ هزار کیلوگرم مواد مخدر  تاپایان تیرماه کشف کرده ایم و در بحث قتل نیز ۱۶ فقره قتل داشته‌ایم که نسبت به سال قبل افزایش داشته و عوامل آن دستگیر و به مراکز قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در حوزه کلاهبرداری حدود ۱۲۰ فقره کلاهبرداری داشته‌ایم که مقداری از آن کشف شده است.

او افزود: ۱۶ دستگاه خودرو در این مدت توقیف شده‌اند و در بحث دستگیری ارازل بیش از ۱۱۸ نفر را دستگیر کرده‌ایم.

سردار عزیزی بیان کرد: ما اقدامات زیادی در حوزه کشف مشروبات الکلی و غیره  انجام داده‌ایم و اقدامات بسیار مناسبی در این حوزه انجام شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: بیش از  ۶۴۸ جرم سایبری در این ۴ ماه داشته‌ایم که تنها ۱۳ درصد از آن کشف نشده و رتبه ما نسبت به سطح کشور ۱۱ است.

او ادامه داد: بیشترین جرم کلاهبرداری‌های رایانه‌ای و ... بوده، در حوزه تخلفات رانندگی نیز بالغ بر ۱۱ هزار وسایل نقلیه متخلف در این ۴ ماهه توقیف شدند و بیش از ۷ هزار تعویض پلاک خودرو را در این ۴ ماهه داشته‌ایم.

سردار عزیزی بیان کرد: مجموع تماس‌های ۱۱۰ ما در این ۴ ماه ۳۴۹ هزار و ۳۱۶ مورد بوده که بیش از ۱۶۱ هزار مورد آن عملیاتی شده و نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ۳۰ طرح را در سطح ۷ شهر خود انجام دادیم و کشفیات خوبی در این حوزه انجام شده است.

او با بیان اینکه تعداد ۲۳۰ فقره کارت پایان خدمت در ۴ ماه اخیر صادر شده است گفت: در بحث آموزش همگانی ۳۸۸ مورد کلاس توسط پلیس تشکیل شده است.

سردار عزیزی افزود: مجموعا در حوزه سرقت، جرائم و... بالغ بر ۱۲ هزار نفر دستگیری داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در بحث حوادث رانندگی درون شهری نسبت به سال گذشته ۴۰۸۰ مورد تصادفات جرحی و خسارتی داشتیم که ۱۷ درصد، در حوزه مجروحان ۱۸ درصد و در حوزه متوفیان ۲۱ درصد کاهش داشته‌ایم.

سردار عزیزی بیان کرد: نسبت به سال گذشته کاهش فوتی‌های حوادث رانندگی را در این ۴ ماه اخیر شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار