تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های جامعه خبری

استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه استان در انعکاس رویداد‌های مختلف و اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه به مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی امروز در دیدار با نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای استان، ضمن تبریک روز خبرنگار، ایجاد تشکل‌های رسانه‌ای را اقدام ارزشمندی برای پیشبرد امور این حوزه عنوان کرد و گفت: نهادسازی گام موثری برای ایجاد ساختار و پایداری در سیستم است که در همه حوزه‌ها باید جدی گرفته شود.

او با بیان اینکه پیشرفت جوامع در گرو وجود ساختار‌های نظام‌مند و پایدار است، افزود: وجود نهاد‌ها و تشکل‌های مختلف، امکان شنیده شدن صدا‌ها و موثر بودن سیاست‌گذاری‌ها را در جامعه فراهم می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با ابراز خرسندی از صدور مجوز راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان از سوی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، گفت: این موزه بستری برای تاریخ‌نگاری و مستندسازی حافظه تاریخی است.

پورمحمدی با قدردانی از دست‌اندرکاران ایجاد و راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان،گفت: باید تلاش شود تا آثار به جا مانده از مطبوعات آذربایجان که به عنوان اسناد با ارزش تاریخی در دسترس افراد است، جمع‌آوری و در این موزه نگهداری شود.

محمدپورمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در دوران کرونا، گفت: حوزه رسانه در این دوران همراهی خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته و خاطره‌ای به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشت.

 محمدپور افزود: رسانه‌های استان در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی، حرکت منسجمی داشتند و قطعاً اگر تلاش‌های اصحاب رسانه نبود امکان مدیریت این شرایط بسیار دشوار بود.

در این دیدار از جلد دوم کتاب تاریخ مطبوعات آذربایجان، نوشته محمد عزیزی راد رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.