طی روز‌های آتی؛

۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس تحویل داده می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر  اظهار کرد: سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب است. همچنین مقرر شده نهضت فضای سبز در این شهر جدید در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

وی افزود: امیدواریم واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به استثنای واحدهایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده است، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت: تحویل این واحدها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر آئین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند.


بیشتر بخوانید


 

وی همچنین گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه امسال افتتاح می‌شود و واحدهای باقی‌مانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
از باشگاه خبرنگاران تقاضا دارم مشکل ما را پیگیری کنید ما از چندسال پیش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد پروژه الموت توان ثبت نام کردیم پول هم واریز کردیم اما خانه را تحویل نمیدهن..تو رو خدا مشکل ما رو پیگیری کنین تا خانه دار شویم
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۲۰:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
این همه واگذاری باز گرانی خانه و کرایه خانه
آیا راست میگویید؟
آخرین اخبار