نذری با طعم مواد ضد عفونی/ توزیع ماسک و مواد ضد عفونی به جای شیرینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، از صرف هزینه نذورات برای تهیه مواد ضد عفونی و ماسک خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هزینه نذورات امسال صرف تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین شهروندان شد.

او افزود: برخلاف سال‌های گذشته که مردم در ایام عید کام خود را با شیرینی و شربت شیرین می‌کردند، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با همکاری خیران و برخی نهاد‌ها و سازمان‌ها، چند موکب به جای شربت و شیرینی ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کردند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، اظهار داشت: علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضد عفونی برنامه‌های دیگری نظیر برگزاری جشن‌های خانگی، آذین‌بندی سطح معابر، چراغانی، مسابقات کتابخوانی و راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان از این برنامه ها در روز‌های آینده نیز این برنامه‌ها با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و همراهی هیات‌ها و تشکل‌های مردمی در سطح استان ادامه دارد.

او عنوان کرد: کرونا تاثیر زیادی بر نحوه برگزاری جشن‌ها داشته، اما روش‌هایی همچون برگزاری جشن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری همراه با سخنرانی و پخش کلیپ در فضای مجازی جزو برنامه‌های دیگر جشن بزرگ غدیرخم است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.