در بیمارستان ناجا مشهد؛

پرواز یکی دیگر از مدافعان سلامت به سوی یاران شهیدش

یکی از پرستاران خدوم بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا در مشهد در راه خدمت به بیماران کرونایی امروز به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شکری پرستار بیمارستان ناجا در مشهد (کارمند رتبه ۱۶ )که در چند ماه اخیر خدمتگزار بیماران کرونایی در مرکز درمانی ثامن الائمه (ع) ناجا بود خود نیز به این بیماری مبتلا شد و امروز جان خود را فدای نجات جان هموطنانش کرد.


بیشتر بخوانید



سردار محمدرضا حسینی  معاون بهداد ناجا به همین مناسبت در پیامی گفت:"هر کس یک شبانه روز بیمارى را پرستارى کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی انگیزد و به سان برقى پُر درخشش، از صراط می ‏گذرد. رسول اکرم (ص) "

خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پرستار مجرب، متعهد و فداکار بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا مشهد که در این مدت در خدمت و سلامت بیماران کرونایی، مجاهدانه و مخلصانه تلاش کرد و در این راه جان خود را ایثار نمود، موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و سایر همکاران حوزه بهداشت و درمان ناجا گردید.

این شهید عزیز راه خدمت و سلامت، پیش از این نیز سال‌های مدیدی از عمر شریف خود را صرف خدمت به سلامت هم نوعان خود کرده بود و با شیوع بیماری مهلک کرونا برای نجات جان هم وطنانش سر از پا نشناخته و مشتاقانه و صبورانه در خط مقدم مقابله با این ویروس، تجربه سال‌های خدمت خود را در راه مراقبت و بهبودی بیماران کرونایی به کار بست و در این راه نیک فرجام از هیچ تلاشی دریغ نکرد تا این که با ایثار جان ارزشمند خود به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن این شهید راه خدمت و سلامت به خانواده محترم ایشان و همکاران حوزه بهداشت و درمان ناجا برای آن سفر کرده از خداوند منان، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.