سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

۱۷۵ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۷۵ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۸۸ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

شناسایی ۱۶۱ بیمار جدید کرونایی

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۱۷۲ نفر هم ترخیص شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۳۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند افزود: ۲۶۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به سر می‌برند.

شناسایی ۱۴ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۴ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه ین دانشگاه گفت: در این مدت ۱۶ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل استفاده از ماسک، شستن مکرر دست‌ها، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ موثر دانست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.