همزمان با عید سعید غدیرخم

بیش از ۶۰ هزار پرس غذا در یزد توزیع شد

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم، بیش از ۶۰ هزار پرس غذا توسط هیئت‌های مذهبی، موکب‌های اربعینی و بانیان روضه و تشکل‌های فرهنگی و دینی در شهر یزد توزیع شد.

به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدحسن حسینی با اشاره به افزایش دو برابری اطعام علوی در عید غدیر امسال اظهار داشت: تمام مراحل طبخ و توزیع در عید غدیر خم امسال با توجه به شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: اطعام غدیر توسط هیئت‌های مذهبی، بانیان روضه، موکب‌های اربعینی و تشکل‌های فرهنگی و دینی انجام شده ، که این گروه‌ها با توجه به شرایط کرونا اقدام به توزیع ۲ هزار بسته معیشتی نیز کرده اند.

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی  از عید قربان آغاز شده و جشن‌ها نیز تا عید مباهله ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: امسال در سطح شهر و در فضای مجازی شاهد شور و شعور علوی در جای جای یزد بودیم و مردم در مراسم امسال با رعایت اصول بهداشتی با شور و شوق بسیاری حضور داشتند که امیدواریم این برنامه‌ها در سال‌های آتی نیز تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار