کاشت ۱۵ هزار متر مربع گل فصلی در سطح منطقه هفت شیراز

شهرداری منطقه هفت در فصل تابستان اقدام به کاشت ۱۵ هزار متر مربع گل فصلی اعم از آهار، جعفری، برگ رنگ، تاج خروسی، رعنا زیبا، پریوش، اطلسی در این منطقه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار منطقه هفت شیراز گفت: برای ارائه خدمت هر چه بهتر به شهروندان و همچنین با هدف طراوت بخشیدن و زیباسازی در معابر، پارک‌ها و میادین، عملیات کاشت گل‌های فصلی در تابستان در طرح‌های مختلف و متنوع توسط واحد فضای سبز منطقه هفت اجرا شده است.

سعید معصومی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت فضای سبز و همچنین زیبایی بصری، شهرداری منطقه هفت در فصل تابستان اقدام به کاشت ۱۵ هزار متر مربع گل فصلی اعم از آهار، جعفری، برگ رنگ، تاج خروسی، رعنا زیبا، پریوش، اطلسی کرده است.

معصومی افزود: کاشت گل و گیاه، هرس، سم پاشی و آفت زدایی درختان، ایجاد و اصلاح آبخور درختان، تعمیر و نظافت دستگاه‌های ورزشی و بازی‌های کودکانه، ترمیم جداول و آب نماها، تابلو‌های راهنمایی و شناسایی در بوستان ها، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه برای ساماندهی و آماده سازی بوستان‌های این منطقه است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار