پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ۱۱ واحد صنفی به علت تخلف از مقررات ابلاغی و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در سیرجان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۱۱ واحد صنفی متخلف با رویکرد ساماندهی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سیرجان پلمب شدند. 

او با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف با همکاری اداره اصناف و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت، افزود: در اجرای این طرح از ۹۵ واحدصنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد که به ۲۸ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۱ واحد صنفی دیگر به علت تخلف از مقررات ابلاغی و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: متصدیان این واحد‌های صنفی، پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

او از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار