مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام :

دیدگاه‌های عملیاتی بسیج باید همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد

نوریان با اشاره به اینکه بسیج به هر کاری ورود کند، موفق خواهد بود، گفت: دیدگاه‌های عملیاتی بسیج باید همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد تا در همه زمینه‌ها پیشرفت حاصل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح اله نوریان  مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار با اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید جهان آرا شرکت پالایش گاز ایلام رویکرد این پایگاه مقاومت را رویکردی فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است و هر جا نیاز باشد باید حضوری فعال داشته باشد.

او به حضور بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی و همچنین سیل سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج در زمان جنگ تحمیلی بعنوان پیشقراولان عرصه نبرد خوب درخشیدند و امروزه در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی تلاش می‌کند تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بسیج در هر جایی ورود کرده توانسته نقشه‌های دشمنان را در زمینه‌های مختلف به یاس و ناامیدی تبدیل کند، بیان کرد: بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام با تکیه بر توان داخلی و به منظور عدم وابستگی به خارج، اقدامات قابل توجهی در زمینه‌های تخصصی پالایشگاه انجام داده اند که خروجی آن حمایت از تولیدات داخلی بوده است.

اوبه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کسی در دل خود برای سرنوشت خود و سرنوشت ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل باشد، او یک بسیجی است، اضافه کرد: بسیج و نخبگان می‌بایست در عرصه‌های مختلف علمی پژوهشی، پدافند غیرعامل و ... حضوری فعال داشته باشند تا این واحد صنعتی بتواند در زمینه‌های مختلف روز به روز قله‌های ترقی را طی کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.