افزایش ۳۳ درصدی کشف سرقت در اسد آباد

رئیس پلیس شهرستان اسدآباد گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۳۳ نسبت به مشابه پارسال ۳۳ درصد در حوزه سرقت‌ها افزایش کشف داشته ایم.

افزایش ۳۳ درصدی کشف سرقت در اسد آبادسرهنگ یاری، رئیس پلیس اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه در ۴ ماهه نخست امسال ۳۳ نسبت به مشابه پارسال ۳۳ درصد در حوزه سرقتها افزایش کشف داشته ایم، افزود: در حوزه دستگیری سارقین نیز ۲۱ درصد افزایش گزارش شده است.

او با بیان اینکه کاهش فوتی تصادفات در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ پنجاه درصد کاهش داشته داست، ادامه داد: همچنین شاهد کاهش ۲/۳۷ درصدی تصادفات جرحی در این مدت بوده ایم.

سرهنگ یاری بیان کرد: ۹ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ نیز نتیجه تلاش‌های پلیس بوده است.
رئیس پلیس اسدآباد با اشاره به اینکه میزان دستگیری معتادین متجاهر و خرده فروشان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در این مدت هم بازه زمانی کشف سرقت‌ها نیز ۳۳ درصد افزایش داشته است.

این مسئول یادآورشد: دستگیری سارقین نیز در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس اسدآباد با اشاره به اینکه در چهارماهه نخست امسال نیز میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: دستگیری معتادین و خرده فروشان نیز ۳ درصد افزایش داشته است.

او گفت: در این مدت از سال جاری شاهد کاهش ۳۱/۳ درصدی میزان تصادفات و ۵۰ درصد کاهش آمار فوتی‌های حاصل از تصادف بوده ای.
سرهنگ یاری اضافه کرد: بخش عمده سرقت‌های ما سرقت از داخل خودرو و سرقت موتورسیکلت است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.