برخورد با عوامل برگزار کننده ۲ مراسم عروسی در نهاوند

با عوامل برگزار کننده ۲ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند، برخورد قضایی شد.

برخورد با عوامل برگزار کننده ۲ مراسم عروسی در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر دانشور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: گشت بازرسی این شهرستان با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت و پلیس اطلاعات نیروی انتظامی از برگزاری دو مراسم عروسی جلوگیری کرد.

او افزود: ستاد مقابله با کرونای شهرستان با عوامل برگزار کننده دو مراسم جشن عروسی در شهرک طالقانی و شهرک شهید حیدری نهاوند که به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند، نیز برخورد قضایی شد.

هم اکنون حضور در مراسم مختلف وتجمع، یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا در استان همدان شناخته شده است و بار‌ها ستاد استانی مقابله با کرونا در این باره هشدار داده است.

بنا بر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، هر اقدامی علیه سلامت و بهداشت عمومی، جرم شناخته میشود و برای آن مجازات تعیین شده است. شهروندانی که با برگزاری تجمع در عروسی و عزا و رعایت نکردن دستوالعمل‌های بهداشتی جان دیگران را به خطر بیندازند و موجب ابتلای مردم به کرونا شوند، بهداشت و درمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم صاحب عروسی و عزا را به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.