فوت ۳۸۲ نفر بر اثر کرونا در استان؛

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان به ۳ هزار و ۱۱۲ نفر رسید

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: بیماران قطعی کووید ۱۹ در استان به ۳ هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان به ۳ هزار و ۱۱۲ نفر رسیدمنوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با افزایش شمار بیماران کرونایی استان همدان از ۳ هزار نفر، از ابتدای شیوع این ویروس  تاکنون ۳۸۲ نفر از این بیماران جان باخته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۵ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان داشته ایم افزود: طی این مدت ۷ نفر از بیماران کرونایی استان فوت کرده اند.

کرمی ادامه داد: تا کنون در شهرستان اسدآباد ۹۸ نفر، بهار ۲۲۷ نفر، تویسرکان ۱۲۸ نفر، رزن ۱۱۷ نفر، فامنین ۳۵ نفر، کبودرآهنگ ۱۸۳ نفر، ملایر ۵۳۱ نفر، نهاوند ۳۶۷ نفر و همدان هزار و ۳۲۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.


بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به اینکه ۹۸ نفر از مبتلایان در استان مسافران بوده اند بیان کرد: تنها افرادی که پزشکان معرفی می‌کنند نیاز به آزمایش CPR یا از طریق حلق دارند و برای افراد مورد نظر این آزمایش با هزینه‌های دولتی انجام می‌شود.

او خواستار در خانه ماندن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی همه مردم شد و اضافه کرد: با زدن ماسک و کاهش ارتباطات با دیگران و حضور نداشتن در اجتماعات می‌توان روند ابتلا به کووید ۱۹ را کاهش داد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار