محدودیتی برای تولید ریل نداریم

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن، محصول استراتژیک ریل ملی را برای توسعه حمل و نقل ریلی کشور مطابق با آخرین استاندارد‌ها تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ذوب آهن گفت: اگر بخواهیم تولید سایر محصولات را در کنار ریل ادامه بدهیم، توان تولید این محصول تا ۲۰۰ هزار تن وجود دارد، اما در صورت توقف تولید سایر محصولات، ذوب آهن اصفهان توان تولید ۴۰۰ هزار تن ریل را دارا است.

 او ادامه داد: ذوب آهن اصفهان به عنوان پرچم دار تولید فولاد در کشور، بهای بسیار زیادی برای تولید ریل داد و ایثارگرانه و فرای از اینکه یک بنگاه اقتصادی است این محصول استراتژیک را برای توسعه حمل و نقل ریلی کشورمطابق با آخرین استاندارد‌ها تولید می‌کند.

مهدی نصر افزود: انواع تیرآهن این شرکت در صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای دارد و مشتریان بسیاری خواهان تولید این شرکت هستند، اما ذوب آهن تولید ریل را نیز در دستور کار خود قرار داد.

محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی هم اکنون توانایی تولید انواع ریل را دارد و متناسب با درخواست مشتری این محصول استراتژیک را وارد بازار می‌کند.

او  افزود: تولید ریل از مرحله شمش تا نورد مطابق با آخرین‌استاندارد‌ها در این شرکت مادر صنعتی انجام می‌گیرد و کلیه آزمایشات و اندازه گیری‌ها در فرایند تولید به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.