۹ سری جهیزیه هدیه سپاه محلات به زوجین نیازمند

بسیج سازندگی سپاه ناحیه محلات ۹ سری جهیزیه به زوجین نیازمند هدیه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه امامت و ولایت و همچنین عید سعید غدیر خم تعداد نه سری جهیزیه هر سری به ارزش ۲۵ میلیون تومان در بین زوجین کم بضاعت از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه محلات توزیع شد.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه محلات در حاشیه مراسم توزیع ۹ سری جهیزیه بین زوجین کم بضاعت محلات گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۲۵ جهیزیه در بین نیازمندان توزیع شده که امیدواریم این امر خیر همچنان ادامه داشته باشد.


به گفته سردار کریمی دبیر قرارگاه کمک مومنانه استان مرکزی در اولین مرحله از دومین پویش کمک مومنانه در استان مرکزی ۱۵۰ سری جهیزیه و یک هزار بسته لوازم التحریر با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی میان نیازمندان استان مرکزی توزیع می‌شود.

سردار کریمی با اشاره به اینکه علاوه بر این‌ها ۱۵ هزار بسته معیشتی هم میان نیازمندان استان مرکزی توزیع می‌شود افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مجموعا ۱۰۰هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر و در سه مرحله میان نیازمندان توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: از تلاش‌های بسیج سازندگی سپاه روح الله استان و همه جهادگران عرضه کمک مومنانه و کارکنان سپاه استان که با هدیه بخشی از حقوق خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در رزمایش مرحله دوم استان شرکت کرده اند صمیمانه قدردانی میکنم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.