ضرورت تمرکز بر فضیلت‌های اسلامی در رسانه‌ها

امام جمعه بهنمیر گفت: وظیفه خبرنگار در رسانه، ترویج خوبی‌ها با تمرکز بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام شریف تبار امام جمعه بهنمیر در دیدار با جمعی از خبرنگاران گفت: وظیفه خبرنگار در رسانه، ترویج خوبی‌ها با تمرکز بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اسلامی است.

او با بیان اینکه در همه امور رضای خداوند را باید در نظر داشت و خبرنگار پل ارتباطی مردم و مسئولان است، افزود: ترویج خوبی‌ها و ارزش‌ها از سوی خبرنگار به معنای انعکاس ندادن واقعیت‌ها و خبر‌های بد نیست، بلکه منظور تبلیغ و نهادینه شدن فضلیت‌ها در جامعه است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام شریف تبار، تبلیغ و ترویج ازدواج آسان، سبک زندگی اسلامی و فرزندآوری را از دیگر وظایف امروز خبرنگاران برشمرد و گفت: رسانه باید منتقد باشد و در عین حال باید مراقبت کند تا انتقاد او در راستای تضعیف نظام و ارزش‌های نظام نباشد.

امام جمعه بهنمیر ادامه داد: در روز‌های شیوع ویروس کرونا با اجرای رزمایش انفاق در بهنمیر همایش همدلی به اجرا درآمد و اگر این رزمایش در سایر حوزه‌ها نیز تداوم داشته باشد بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.

نفش مهم و حیاتی رسانه‌ها در جامعه

حمیدرضا طاهرپور بخشدار بهنمیر نیز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه بهنمیر دارای استعداد و توانمندی‌های زیادی است، گفت: کار‌های زیادی در خصوص رفع مشکلات سیل، لایروبی رودخانه تالار، طرح سالم سازی دریا و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

او ایجاد روحیه امید به مردم را از وظایف رسانه‌ها برشمرد و افزود: در روز‌های شیوع کرونا با وجود همه محدودیت‌ها تمام تلاش خود را کردیم تا مردم کمتر آسیب ببینند و رسانه‌ها و خبرنگاران هم در این باره بسیار قوی ظاهر شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار