خدابنده: برخی‌ها اقدام خیرخواهانه ما را بی ارزش جلوه می‌دهند/ برای حضور در المپیک مدام تمرین می‌کنم

کاپیتان تیم ملی تکواندو درباره دلایل حضورش در مناطق محروم توضیحاتی را بیان کرد.

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: مدام تمرین می کنم. احساس می‌کنم ویروس کرونا برای من نقطه عطفی بود تا با آرامش برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنم.  

خدابنده درباره حضور در خیریه علی بن ابی طالب (ع) در کنار سایر ورزشکاران از جمله رسول خادم و حسن رحیمی اظهار کرد: چند روزی را در استان سیستان و بلوچستان به همراه قهرمانان سپری کردم. افتخار بزرگی است که در کنار رسول خادم به مردم خدمت کنم. واقعا تک تک افراد با جان و دل، خالصانه کمک می‌کنند. من هم خیلی دوست دارم همیشه پا به پای این عزیزان کار کنم، بنابراين  سعی می‌کنم ماهی ۲ بار در این پویش خیر شرکت کنم.

او ادامه داد: من در این پویش فرد مهمی نیستم و برابر رسول خادم سر تعظیم فرود می‌آورم. همگی یک گروه هستیم و هدف واحد داریم که باعث و بانی اش رسول خادم است و امیدوارم در این مسیر انرژی مضاعف داشته باشد. متاسفانه اطرافیان ما به جای انرژی دادن، امواج منفی ارسال می کنند و کار ما را بی ارزش جلوه می‌دهند و این کمک رسانی را به مسئولان حواله می‌دهند. با این حال ما بی تفاوت به همه حواشی به مسیر خود ادامه می‌دهیم. البته سفر‌ها از قبل مشخص نیست و از گروه علی بن ابی طالب (ع) با ما تماس می‌گیرند و همگی برای خدمت رسانی به شهری خاص اعزام می‌شویم.  

خدابنده در پاسخ به این سوال که آیا سایر تکواندوکاران در سفر‌های بعدی او را همراهی خواهند کرد، گفت: با تکواندوکاران خیلی در ارتباط نیستم. برای حضور آن‌ها در گروه علی بن ابی طالب (ع) باید اعضای  اين گروه  تصمیم بگیرند. موقع کمک به مردم کم بضاعت من انرژی می‌گیرم و حس و حالم واقعا تغییر پیدا می‌کند و در کنار آن تمرین هم می‌کنم. از بچگی کمک کردن را دوست داشتم و خدا هم همیشه به ندای قلبم گوش داده است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار