جروزالم پست: حماس برای اسرائیل خط و نشان کشید

رسانه‌های صهیونیست می‌گویند حماس با پرتاب چندین موشک به سمت دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی پیام هشدار ارسال کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند حماس با پرتاب چندین موشک به سمت دریای مدیترانه، آشکارا برای رژیم صهیونیستی خط و نشان کشیده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با اشاره به اقدام صبح امروز حماس در پرتاب چندین موشک به سمت مدیترانه نوشت حماس با این کار به اسرائیل هشدار داده که آرامش در مرز با غزه زیاد دوام نخواهد یافت.

این واکنش موشکی ساعاتی پس از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به ایست‌های بازرسی حماس در شمال غزه در نزدیکی بیت حانون صورت گرفت. بنابر اعلام شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی یک مرکز کنترل میدانی در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی و ستاد فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریست ارتش آمریکا موسوم به سنتکام، روز گذشته اقدام به برگزاری رزمایش مشترک هوایی کردند. در این رزمایش هوایی جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکایی و اسراییلی اقدام به تمرین، سوخت‌گیری هوایی و هدف‌گیری دشمن فرضی در جنوب سرزمین‌های اشغالی کردند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز گزارش داد نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی یک مقر مقاومت را در شمال نوار غزه با موشک هدف قرار دادند. ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این حمله مدعی شد: به دلیل ارسال بالون آتش‌زا از این منطقه، مواضع نیرو‌های حماس را هدف قرار دادیم.

طی یک هفته اخیر تنش‌های نظامی میان حماس و رژیم صهیونیستی تشدید شده است. رژیم صهیونیستی همواره به دلایل واهی می‌کوشد زیرساخت‌های نوار غزه را هدف قرار دهد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار