نجات دختری با اختلال حواس در کوه صاحب‌الزمان کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات فردی گرفتارشده در ارتفاعات کوه صاحب‌الزمان (عج) کرمان خبر داد.

رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: دختری که امروز به‌دلیل نامعلوم به کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) عزیمت کرده بود، به علت خارج شدن از مسیر اصلی و نا آشنایی به کوهنوردی، قادر به ادامۀ مسیر نبود، پیدا و به پایین کوه منتقل شد.

میرزایی در مورد جزئیات این حادثه تصریح کرد: خانواده این خانم ۱۸ ساله که دارای اختلال حواس و اهل کشور افغانستان است ، پس از آگاهی از حضور وی در ارتفاعات کوه، با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

او افزود: در ادامه، اکیپ امدادونجات کوهستان سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۵، به منطقه اعزام و پس از پنج ساعت تلاش همراه با اقدامات روان‌شناسان اورژانس اجتماعی، او را نجات و به پایین کوه منتقل کردند.

میرزایی در پایان از شهروندان خواست: تنها و بدون همراه به کوه نروند و در کوه‌پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند؛ همچنین در صورت گم کردن راه، از ادامۀ مسیر خودداری کرده و با شماره‌ تلفن‌های (۱۲۵) امدادی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار