توزیع بیش از ۲۷ هزار سبد کالا در بین مددجویان کمیته امداد البرز

معاون حمایت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: طرح توزیع ۲۷ هزار سبد کالای معیشتی بین مددجویان البرزی به مدت یک ماه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به این که این نهاد تمامی ظرفیت‌های مقدور را در جهت توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج مددجویان به کار گرفته است گفت: در این طرح اقلام برنج، روغن و مرغ با ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بین مددجویان استان توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز با بیان این که رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی مددجویان و نیازمندان در شرایط خاص اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بیش از پیش ضروری است افزود: کمیته امداد امام (ره) البرز طی فراخوانی از تمامی مردم وخیران البرزی برای مشارکت در طرح تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی بین نیازمندان البرزی دعوت کرده است.

فلاح قنبری طبق فرمایش مقام معظم رهبری وکمک مؤمنانه به نیازمندان در این ایام گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۱۸۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در البرز، واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

انتهای پیام / خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.