صدها کمک مومنانه هدیه غدیرانه به محمدشهری ها

بیش از هزاروپانصد بسته کمک معیشتی و دوهزار بسته بهداشتی در دهه امامت و ولایت به همت خیرین و نیرو‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه محمدشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرگرد جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی در شهر‌های محمدشهر و ماهدشت که همزمان با دهه امامت و ولایت در حال اجرا است، گفت: سومین مرحله از کمک‌های مومنانه با تهیه و توزیع بیش از یک هزار و پانصد بسته کمک معیشتی و دو هزار پک بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی، بسته فرهنگی و یکصد میلیون تومان کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومنی به همت خیرین، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تهیه و توزیع شده است.

او افزود: علاوه بر کمک‌های مومنانه، ۲۵ راس گوسفند و پنج گوساله نیز که اهدایی خیران بوده از عید قربان تا عید غدیر قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است.

جعفری از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و راه اندازی کاروان شادی در طرح محله به محله گفت: بسیج هنرمندان، بسیج محلات و معاونت فرهنگی شهرداری هم دست به دست هم داده و با ایجاد کاروان شادی طی سه روز با اجرای سرود‌های متنوع در همه محلات و مراسم نور افشانی در شب عید غدیر، لحظات شاد و مفرحی را برای شهروندان در نقاط مختلف شهر محمدشهر و ماهدشت رقم زدند.

طی امروز و فردا هم تعداد ده هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.