دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان:

هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان به صورت مجازی برگزار می شود

رضا زارع زاده گفت: هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان با توجه به شیوع کرونا در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا زارع زاده دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان گفت: جشنواره ملی پسته دامغان برای هفتمین دوره با توجه به شرایط حاکم بر جامعه مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح برنامه‌های پیام رسان دنبال می‌شود.

او افزود: برنامه‌های این جشنواره با پخش زنده مراسم افتتاحیه در تاریخ ۲۳ مردادماه آغاز و با برگزاری مراسم اختتامیه در ساعت ۲۱ روز ۲۴ مرداد به پایان می‌رسد.

زارع زاده بیان کرد:‍ برنامه افتتاحیه در مجموعه تاریخی گردشگری چشمه‌علی دامغان دنبال خواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان افزود: در توافق با مرکز صدا و سیمای استان، مقرر شد تا بعد از اتمام جشنواره، مستند پسته دامغان تهیه و از طریق شبکه‌های ملی پخش شود.

او اضافه کرد: برنامه آیین شکرگزاری توسط کانون حاج علی اکبر تقوی، اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی از ۲ خواننده ملی و بومی برای حضور در برنامه غیر حضوری تلویزیونی و تجلیل از سه باغدار و سه سرمایه گذار موثر در شهرستان، از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

زارع زاده تصریح کرد: در نظر داریم تا در حاشیه این جشنواره به منظور تقویت و آشنایی بیشتر تولید کنندگان و تاجران پسته با بازار بورس، به همت بانک کشاورزی جلسه‌ای با حضور کارشناسان و دست اندرکاران بورس و تاجران عمده پسته برگزار شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان بیان کرد: در کنار جشنواره، تولیدات محتوایی و کلیپ‌های آموزشی ویژه کشاورزان، باغداران و تاجران تولید شده است که در طول برگزاری جشنواره در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار