لیگ برتر فوتسال/ کدام تیم‌ها آماده حضور در لیگ برتر هستند؟

مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال در حالی از اواسط شهریور آغاز می‌شود که تا امروز فقط ۳ تیم خود را آماده این مسابقات کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان شروع لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنور مشخص نیست سازمان لیگ قصد دارد این بازی‌ها را در چه زمانی برگزار کند. ابتدا قرار بود این مسابقات از اواسط شهریور ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و آماده نبودن بیشتر تیم‌های لیگ برتری سازمان لیگ تصمیم گرفت برای اینکه تیم‌ها در شرایط خوبی قرار بگیرند بازی‌های لیگ را در مهر ماه برگزار کنند.


بیشتر بخوانید:


تا امروز ۴ باشگاه مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد موفق شدند با بازیکنان خود برای فصل بعد به توافق برسند. به غیر از این ۴ باشگاه، سایر تیم‌ها هنوز وضعیتشان برای فصل بعد مشخص نیست.

تیم فوتسال مس سونگون

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای اینکه فصل بعد هم در این مسابقات موفق باشد از همین حالا با بازیکنان ملی پوش خود به توافق رسیده و توانسته قرارداد آن‌ها را تمدید کند. این باشگاه موفق شد حمید احمدی بازیکن ملی پوش را بار دیگر به خدمت بگیرد. احمدی در سال ۹۷ در تیم مس سونگون حضور داشت و با این تیم موفق شد در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بازیکنانی که امسال قرارداد خود را با مس سونگون تمدید کردند: مهدی جاوید، فرهاد فخیم، علیرضا صمیمی، مسلم اولادقبا، محمدشجری، علیرضا عسکری  و سعید مومنی.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضوری پر قدرت در فصل بعد لیگ برتر بعد از اینکه وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال هدایت این تیم را برعهده گرفت، با برخی از بازیکنان فصل گذشته به توافق رسید و توانست قرارداد آنها را تمدید کند. آن‌ها موفق شدند چند بازیکن ملی پوش هم به این تیم اضافه کنند.

بازیکنانی که قراردادشان را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند: محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر و میثم برمشوری، سپهر محمدی (دروازه بان فصل گذشته گازپروم روسیه)، قدرت بهادری (بازیکن فصل گذشته فرش آرا مشهد)، علیرضا وفایی (بازیکن سابق تیم سوهان محمد سیما قم)، سید حسین حسینی (دروازه بان فصل گذشته تیم سن ایچ ساوه) و سعید افشار (بازیکن فصل گذشته هایپرشهر).

تیم فوتسال سن ایچ ساوه

تیم فوتسال سن ایچ ساوه برای حضور پر قدرت در لیگ برتر ابتدا موفق شد قرارداد جواد اصغری مقدم را تمدید کنند. با اینکه گفته می‌شد اصغری مقدم با مس سونگون مذاکره کرده او به این شایعه‌ها پایان داد و تصمیم گرفت امسال هم در سن ایچ بماند.

این تیم تا امروز موفق شده با مهدی کریمی، طا‌ها نعمتیان، رضا سپندار و مهدی عامری برای فصل بعد به توافق برسد. این باشگاه همچنین سینا پرکاس و پژمان بهادیوند ۲ بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال شهروند ساری را به خدمت گرفته است.


بیشتر بخوانید:


تیم فوتسال فرش آرا مشهد

تیم فوتسال فرش آرا مشهد فصل گذشته موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. مسئولان باشگاه فرش آرا مشهد برای حضوری پر قدرت در مسابقات فصل بعد موفق شدند قرارداد مجید مرتضایی را برای یک فصل دیگر تمدید کنند. همچنین آن‌ها توانستند با مسعود محمدی، بهزاد عظیمی و مجید خزائی ۳ بازیکن ملی پوش خود برای فصل بعد به توافق برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار