‎ بیمه اجتماعی روستاییان نقش مهمی در تحقق عدالت اجتماعی دارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: تحت پوشش قرار گرفتن کشاورزان و روستاییان عاملی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به تاثیرات بیمه  اجتماعی روستاییان در بهبود وضعیت معیشتی روستاییان و کم شدن فاصله طبقاتی در جامعه گفت: تحت پوشش قرار گرفتن کشاورزان و روستاییان عاملی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی است.

فریبرز نجفی مهر نقش گروه‌های مردمی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد در ترویج فرهنگ بیمه اجتماعی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزارنفر (برای کشاورزان این شهرها) را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هرچند در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی از سوی مجموعه بیمه اجتماعی کشاورزان استان با همراهی فرمانداری‌های تابعه صورت گرفته است، اما با توجه به اینکه تا رسیدن به وضعیت مطلوب و پوشش صددرصدی جامعه هدف، فاصله قابل توجهی داریم نیاز هست که همه موثران جامعه کمک کنند.

او ادامه داد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی آمادگی دارد با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، سازماندهی مناسب و خلاقانه‌ای برای شناساندن مزایای این بیمه و خدمات ارائه شده توسط صندوق یادشده به آحاد جامعه، صورت دهد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار