مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

افزایش سرمایه گذار در بخش توزیع برق در گرمسار

موسوی زاده گفت: در طرح‌های عمرانی حوزه توزیع برق شهرستان گرمسار در سالجاری ۱۴۰ میلیارد ریال پیش بینی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری سال گذشته در طرح‌های عمرانی حوزه توزیع برق شهرستان گرمسار هزینه شد و برای امسال ۱۴۰ میلیارد ریال پیش بینی شد.

او افزود: بالغ بر ۸۰ درصد انرژی مصرفی شهرستان گرمسار صرف بخش‌های تولیدی می‌شود، ۷۰ درصد انرژی مصرفی این شهرستان در بخش صنعت و ۱۱ درصد در کشاورزی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ابراز داشت: ۲۴ درصد انرژی برق استان سمنان در شهرستان گرمسار به مصرف مشترکان می‌ رسد.

موسوی زاده با بیان این که برای گذر از اوج مصرف برق تابستانی، همکاری مشترکان، به ویژه اشتراک‌های صنعتی، نقش تاثیرگذاری دارد بیان کرد: ۱۵۰ تفاهم نامه به منظور کاهش مصرف برق در زمان اوج تابستان با مشترکان شهرستان گرمسار منعقد شد و ۵۰ درصد مشارکت در کاهش اوج بار، مربوط به همکاری اشتراک‌های این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های صنعت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی برای توسعه زیرساخت‌های بخش برق در این شهرستان به اجرا درآمده است.

سعید متقی با تاکید بر این که مسوولان باید دوشادوش یکدیگر خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کنند گفت: نقش صنعت برق در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی کلیدی است و تلاش‌های ارزنده‌ای که در این زمینه به انجام رسیده، در خدمت شایسته به مردم متجلی می‌شود.

انتهای پیام / م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.