مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان خبرداد؛

تشدید نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا در استان سمنان

قاسم شریفی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: نکات بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه ارزیابی‌ها از نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر بر اساس زمان‌بندی از سوی کمیته بازرسی در گام اجرایی قرار می‌گیرد، گفت: دستورالعمل اجرایی برای عزاداری محرم ابلاغ شده است.

او افزود: تشدید نظارت‌ها در ایام محرم و صفر در سه مدت زمان خاص به صورت ویژه انجام و هدف از اجرای این طرح رعایت نکات بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: در انجام دستورالعمل بهداشتی در ایام محرم و صفر از انجام رفتار‌های هیجانی به طور جد پرهیز شود و باید اقشار مردم و مسئولان تابع فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

شریفی بیان کرد: در افزایش نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا ویروس باید از ظرفیت اقشار مردم استفاده کرد و با اجرای پویش ناظر سلامت، مردم می‌توانند انجام نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم را با شماره‌گیری ۱۱۱ در سامانه سامد به مسئولان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار