رسولی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

سلامت و دیانت از ویژگی‌های مدرس خیابانی است

نماینده مردم دماوند در مجلس گفت: نباید تمام مشکلات را متوجه یک فرد کنیم که تنها ۳ ماه سرپرست بوده است.

سلامت و دیانت از ویژگی‌های مدرس خیابانی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند در مجلس در موافقت با حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صمت گفت: آن زمان او در شهرستان فیروزکوه به عنوان مدیر کارخانه سیمان مشغول به کار بود و من از آن زمان وی را می‌شناسم و همان زمان نیز پیگیر فعالیت‌های او بوده‌ام.

وی افزود: من به شخصه سال آخر دولت‌های اصلاحات و سازندگی را در مجلس پشت سر گذاشته‌ام، دوستان خیلی مراقب باشید، زیرا جریان‌هایی هستند که می‌خواهند مجلس را تحت تاثیر قرار دهند، اما ما به عنوان کمیسیون تخصصی بررسی کردیم و به مسائلی که امروز مطرح شد نرسیدیم.

رسولی نژاد بیان کرد: ما قطعا می‌خواهیم که آقای خیابانی در عزل و نصب‌ها در مقام وزارت افراد کارآمد و انقلابی را انتصاب کند، افرادی که وابسته به جریان فتنه هستند که خط قرمز مقام معظم رهبری بوده و متاسفانه در این دولت رعایت نشد، از آنها استفاده نکنیم.

رسولی نژاد تاکید کرد: در رابطه با سابقه کار «خیابانی» نیز باید بگویم که در برخی از دوره‌ها افرادی به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد شده اند که یک روز کار دولتی نداشته اند، اما او در ۳۰ سال اخیر در تمام سطوح کار کرده است و پله پله مشغول فعالیت بودند به طوری که در بخش‌های صنعت، بازرگانی مشغول به فعالیت بودند.

وی گفت: مدرس خیابانی تحصیلات متالورژی از دانشگاه علم و صنعت هستند و مهندسی صنایع را نیز در همان دانشگاه اخذ کرده و سلامت و دیانت از ویژگی‌های مدرس خیابانی است از این رو توانایی لازم برای اداره وزارت صمت را دارد.

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: از این رو اگر این اتفاق صورت می‌گرفت بخشی از ابهامات و سوالات مرتفع می‌شد، از طرف دیگر دولت یک تیم اقتصادی دارد، حال اینکه تمام مشکلات را متوجه یک فرد کنیم که تنها ۳ ماه سرپرست وزارتخانه بوده است درست نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار