گودرزی در مخالفت با پیشنهادی صمت:

مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه اخذ رأی اعتماد

نماینده بروجرد گفت: آقای خیابانی با حفظ احترام به شما و رعایت انصاف با وجود فعالیت‌های شما باید به ناکار‌آمدی‌ها پاسخ داده شود.

مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد تا اخذ رأی اعتمادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت و در صحن علنی امروز گفت: امروز روز امتحان مجلس است و این پارلمان به بیان رهبری، مجلس امید و انتظار به شمار می‌رود.

او ادامه داد: این مجلس دعوای جناحی با مسئولان ندارد و نخواهد داشت، شاخص ما معیشت مردم و اقتصاد کشور است. ما دلسوز دولت هستیم.

گودرزی گفت: آقای خیابانی! ما دلمان برای شما می‌سوزد. شما نمی‌توانید وزارتخانه را جمع کنید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خطاب به رئیس جمهور کشور بیان کرد: شما چرا در حوزه بازرگانی لایحه دارید و کشور را متوقف آن کردید. نمایندگانی همفکر با شما طرح آن را دادند و حتی وزیر را هم قربانی کردید. ای کاش دغدغه‌هایتان را خرج مقابله با گرانی می‌کردید.

او با بیان اینکه مشکل کشور در حوزه بازرگانی است، ادامه داد: آقای خیابانی ارز‌های ۴۲۰۰ تومانی کجا خرج شد، شما با مافیا‌ها که پدر مملکت را درآورده‌اند، نمی‌توانید برخورد کنید.

گودرزی خطاب به قالیباف بیان کرد: این رویه اخذ رأی اعتماد را عوض کنید تا کارچاق‌کن‌ها در راهرو‌های مجلس توقف نکنند و هر کس با اعوان و انصارش به مجلس نیاید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با عصبانیت در صحن علنی خطاب به «کارچاق‌کن‌ها» گفت:  کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس توقف می‌کنند و زنگ می‌زنند که بیا ببریمت پیش وزیر.

گودرزی بیان کرد: بیشترین اختلاف قیمت از کارخانه تا بازار ایجاد می‌شود، آقای خیابانی با حفظ احترام به شما، همکارانتان و رعایت انصاف با وجود فعالیت‌های شما باید به ناکار‌آمدی‌ها پاسخ داده شود.

او افزود: بدبختی ما از تحریم است یا سوء مدیریت؟ آقای مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو باشد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در پایان خطاب به حجت‌الاسلام روحانی گفت: مگر قحط ‌الرجال بود؟ وی ۱۵ ماه مسئولیت داشته است؛ اینکه نماینده‌ای می‌گوید دیگر چکار کنیم در شأن مجلس نیست؛ اینکه نشد قانون‌گذاری و رأی دادن.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار