بهربرداری ازمرکز تحقیقات سلامت ساوه

مرکز تحقیقات سلامت دانشکده‌ی علوم پزشکی ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور امام جمعه ساوه و اصحاب رسانه، مرکز تحقیقات سلامت و مرکز مهارت آموزی و آموزش مجازی شهید رهنمون دانشکده‌ی علوم پزشکی ساوه به بهره برداری رسید.

بهربرداری ازمرکز تحقیقات سلامت ساوه

مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مراسم افتتاح این مرکز هدف از احداث این مرکز را تحقیقات علمی بر روی سلامت افراد بیان کرد و گفت:: مرکز تحقیقات سلامت دانشکده علوم پزشکی، در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

مصری افزود: در این مرکز با شناخت عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و بهره گیری از توانمندی‌های علمی و عملی موجود، از طریق هدایت، حمایت، طراحی و اجرای پژوهش‌های کاربردی با خلق و ترجمان دانش مورد نیاز، در راستای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه، گام‌های اساسی را عملیاتی خواهد نمود.

او اضافه کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا علاوه بر زحمات کادر درمانی، سعی شده است تا با به کارگیری تجهیزات بروز پزشکی نسبت به حفظ سلامت کادر درمان تلاش کنیم.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ساوه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: کادر درمانی با جانفشانی در حال خدمت هستند و رسانه‌ها باید با فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه به نقش و رسالت اصلی خود در این برهه عمل کنند.

در این مراسم ضمن بهره برداری از ساختمان مرکز تحقیقات سلامت و مرکز مهارت آموزی و آموزش مجازی شهید رهنمون، به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، از مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

بهربرداری ازمرکز تحقیقات سلامت ساوه

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.