مدیرعامل هلال احمر استان تهران مطرح کرد؛

قول مساعد دولت برای کمک جهت ذخیره اقلام در انبارهای هلال احمر

فتحی گفت: پس از بازدید از انبارهای هلال احمر کمبودها به شکل نامه ای جهت مساعدت به دولت ارسال شد.

شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت دپو اقلام در انبارهای هلال احمر استان تهران گفت: پس از بازدید از آخرین وضعیت انبارهای جمعیت هلال احمر استان تهران رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که انبارها با کمبود اقلام مواجه است باید ذخیره اقلام در آن ها انجام شود.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران با تاکید بر این نکته که باید برای ذخیره اقلام در انبار های هلال احمر از سوی دولت بودجه مناسب پیش بینی شود افزود: پس از بازدید از انبارهای هلال احمر استان تهران تمام کبودها از جمله اقلام و تجهیزات بررسی و ارزیابی های لازم انجام شد.

فتحی در پاسخ به این سوال که پس از ارزیابی ها انجام شده با موضوع کمبود انبارهای هلال احمر چه اقدامی انجام شد بیان کرد: از سوی جمعیت هلال احمر  موضوع‌ها به شکل نامه ای به دولت ارسال شد و دولت نیز قول مساعدت داد.

او در پاسخ به این سوال که برآورد ها از مبلغ مورد نیاز جهت ذخیره اقلام  چه عددی است، گفت: در حال حاضر برآورد عددی در دست نیست و ما منتظر هستم یا از سوی مرکز کمک شود و یا اعتبار خرید داده شود یا اقلام مورد نیاز تهیه شود.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران با تاکید بر این نکته که بهره برداری از انبارها مطرح است و در کنار آن به دنبال فضای چند منظوره هستیم گفت: باید به این نکته تاکید کنم که انبار های جمعیت هلال احمر دارای اقلام است اما در برخی از موارد نسبت به درصد جمعیتی کمبود داریم.


بیشتر بخوانید

استفاده از فضای آموزشی دستگاه ها برای تشکیل خانه هلال
ایجاد وحدت رویه در ثبت قرار داد‌ها یکی از اهداف سامانه جامع دعاوی و حقوقی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار