رای الیوم: نتانیاهو مثل شخص در حال غرق شدن است

رای الیوم نوشت با توجه به فساد بنیامین نتانیاهو و ناکارآمدی وی، کابینه او در معرض سقوط و انحلال است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت: کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هر لحظه ممکن است سقوط کند و کنار رفتن وی از صحنه سیاسی ممکن است به روی کار آمدن شخصیت افراطی‌تر از حزب لیکود منتهی شود.

روزنامه رای الیوم در مقاله‌ای به قلم خالد رمضان عبداللطیف نوشت: هنوز تازیانه‌های خشم بر پشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل فرود می‌آید، زیرا هزاران اسرائیلی به تناوب به تظاهرات خود ادامه می‌دهند و خواستار استعفای وی هستند. وی به دریافت رشوه، خیانت در امانت و فریبکاری متهم است. علاوه بر این او در برخورد با بحران ویروس کرونا ضعیف عمل کرد و نتوانست از کارمندان و شرکت‌های زیان دیده در اثر شیوع این ویروس حمایت کند. باید بدانیم این تظاهرات در مقابل منزل نتانیاهو که بیش از شش هفته است ادامه دارد در اعتراض به ناکامی و فساد اوست.

امید نتانیاهو که در یک بحران سیاسی قرار دارد به انحلال کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام است، زیرا از این طریق شانس وی برای فرار از محاکمه به خاطر فساد افزایش می‌یابد. وی اکنون مثل شخص در حال غرق شدن است که هر لحظه امکان دارد غرق شود. در مقابل اگر نتانیاهو از صحنه سیاسی کنار برود سبب روی کار آمدن کسانی خواهد شد که از وی افراطی ترند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار