رئیس اداره گاز خوی:

۵ پروژه گازرسانی شهری و روستایی خوی در مرحله پیمان‌سپاری است

رئیس اداره گاز خوی اعلام کرد: امسال پروژه‌های گازرسانی مهمی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌ز‌نی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد دادستدی مقدم، رئیس اداره گاز خوی  گفت: مهم‌ترین پروژه در دست اجرای این شهرستان که قسمت عمده‌ای از آن انجام شده، گازرسانی به شهر زرآباد است و مقرر بود طی هفته دولت به بهره‌برداری برسد که مشکلات ناشی از کرونا و نقدینگی، منجر به تاخیر در افتتاح آن شد.

رئیس اداره گاز خوی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، عملیات گازرسانی ۴ روستای " علی شیخ، آغباش، هدر و اریکلو " به نام محور آغباش خوی به پیمانکار واگذار می‌شود، افزود: ۴ روستای محور ولدیان نیز برای عملیات گازرسانی در انتظار اخذ مجوز پیمان‌سپاری از ستاد تهران است.

دادستدی مقدم همچنین با اشاره به آغاز اجرای عملیات خط تغذیه شهر قطور پس از اخذ مجوز‌های پیمان‌سپاری، اظهار کرد: با اجرای این پروژه، گازرسانی ۳۱ روستای این شهرستان نیز شرایط واگذاری به پیمانکار را خواهند داشت.

رئیس اداره گاز خوی در ادامه، از آماده بودن پکیج پیمانی ۸ روستای محور حیدرآباد شامل روستای: خانقاه، قرخ یاشار، روند، القویروق، حیدرآباد، حاجت کده، عسگر آباد و سگتلو خبر داد و افزود: علاوه بر آن، پکیج ۱۳ روستای محور زاویه و ۱۳ روستای محور کلوانس نیز آماده شده و در مرحله اخذ مجوز از تهران برای پیمان‌سپاری هستند.

دادستدی مقدم با بیان اینکه ۷۸ روستای شهرستان خوی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: در این روستا‌ها در مجموع حدود ۱۱۰ هزار اشتراک پذیری انجام و ۳۳ هزار علمک واگذار شده است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.