نباید مطالبه‌گری رسانه‌ ای سرکوب شود

فرماندار کنگاور گفت : نباید مطالبه‌گری رسانه‌هایی که با سنجش و بررسی شرایط اقدام به مطالبه‌گری می‌کنند، سرکوب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خیراله خزایی فرماندار کنگاور گفت : توسعه زمینه‌های مختلف، پیشرفت و تعالی جامعه بدون حضور خبرنگاران امکان پذیر نیست.

او با اشاره به اینکه بررسی مسایل اجتماعی و پیگیری آن‌ها توسط خبرنگاران نسبت به دیگر موضوعات بسیار پررنگ است، گفت : واقع بینی و حقیقت بینی باید مورد توجه جدی خبرنگاران قرار گیرد.

خزایی انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد هفت ساله دولت تدبیر و امید توسط خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساکنین شهرک حسن آباد پس از ۱۷ سال با ایجاد زیرساخت‌های عمرانی طعم زندگی شهرنشینی را چشیده اند.

او جابه جایی اهالی محله غم تسلی به مسکن مهر جدید، تعویض شبکه فرسوده آبرسانی روستای فش با اعتبار ۳۰ میلیاردریالی، ادامه عملیات ساخت کتابخانه این روستا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، احداث زمین چمن مصنوعی روستای فش و همچنین تعویض شبکه برق رسانی شهر گودین با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر خدمات دولت طی یک سال اخیر در کنگاور برشمرد.

فرماندار کنگاور، عملکرد دولت در ۲ سال اخیر در روستا‌های کنگاور را بسیار قابل توجه توصیف کرد و ادامه داد: آبرسانی به روستا‌های حصار، رشتیان و همچنین گازرسانی به دهستان قزوینه و خزل و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در دورترین روستا‌های دهستان خزل که در ارتفاعات صعب العبوری قرار دارند، برای اولین بار پس از انقلاب از جمله دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در این روستا‌های این شهرستان است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار