میشل عون: خسارات ناشی از انفجار بیروت ۱۵ میلیارد دلار است

رئیس جمهور لبنان خسارت‌های ناشی از انفجار مهیب بندر بیروت را ۱۵ میلیارد دلار اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، میشل عون، رئیس جمهور لبنان اعلام کرد میزان خسارات ناشی از انفجار بیروت ۱۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

عصر روز سه‌شنبه گذشته انبار آمونیوم نیترات در بندر بیروت لبنان منفجر شد. 

روز گذشته وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد شمار قربانیان بندر بیروت به ۱۷۱ نفر رسیده است.

این در حالی است که روز پیش از آن مروان عبود، فرماندار بیروت تعداد کشته‌شدگان انفجار مرگبار سه‌شنبه را بیش از ۲۰۰ نفر اعلام کرده و گفته بود تعداد زیادی همچنان مفقود هستند.

از سوی دیگر، انفجار‌های بیروت و خسارات ناشی از آن، بر صحنه سیاسی لبنان نیز اثر گذاشت بطوری که حسان دیاب، نخست وزیر لبنان استعفای کابینه دولت را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
لطف کنید بروید از اربابانتون همپیمانان غربیتون و گاو شیریتون آل سعودی سقوطی و صهیونیستها که در این عمل تروریستی با عوامل نفوذیشون این عمل وحشتناک دلخراش غیر انسانی دست داشتند و دعوتشون کردیت و باهاشون بده بستون داریت خسارات ۱۵ میلیارد دلاری بیروت رو بگیرید امثال شماها باعث شدیت حزب الله مظلوم فداکار ایثارگران صدیق در محاصره قرار بگیرند و به حزب الله لبنان اتهام زنی کنند اغتشاشگران اراذلین اوباشهای غربگراهاتون افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
حکومت و دولت کشور لبنان را فقط به فقط حزب الله لبنان باید مدیریت و اداره کنند و خلاص و بس تا عدل و عدالت بدون تبعیض حقوق بشری عادلانه اسلام ناب محمدی ص برقرار شود و این حق مسلم حزب الله لبنان است که از سرزمین لبنان سالهاست بی ادعا دفاع و حراست می کنند و بسیار از جوانان دلاور مردان مرد امت حزب الله شهید شدند برای حفظ یکپارچگی و امنیت سرزمین لبنان تا کنون ، که اگر نبودند امت حزب الله لبنان و نبود مجاهدتهای فی سبیل الله دلاور مردان مرد امت یکپارچه و متحد حزب الله لبنان لبنانی وجود نداشت می شد همچون فلسطین اشغالی .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار