اجرای عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان به طول ۱۹ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : اراده دولت بر این است که بهره برداری از پروژه گاز رسانی مسیر روستایی رشید عباس - بریموند شامل ۱۰ روستای این شهرستان در کمترین زمان محقق شود.

او گفت : این روستاها شامل رشید عباس، علی آباد، قلعه رشید آقا، بریموند، دماغ سفید، دول الیاس ظله رش، کانی عزیز، سلمان تپه، و قورچی باشی از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب است که از محل اعتبارات ماده ۱۲ اجرا می شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: ضرورت بهره برداری و استفاده از نعمت گاز برای روستاهای مسیر این پروژه برای ما بسیارحایز اهمیت است که در کمترین زمان ممکن افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

جمالی نیا ادامه داد: برای تسریع در اتمام روند پروژه که بیش از ۲/۴ کیلومتر طول خط آن در داخل شهر از میدان امام تا خروجی شهر (مسیرروستای رشید عباس) باقی مانده است که با پیگیری به عمل آمده و تفاهم انجام شده بین شهرداری و شرکت گاز، روند شروع پروژه برای اتصال به شبکه اصلی گاز شهرستان از ابتدای مرداد ماه ۹۹ از سر گرفته شده است.

او افزود: ساماندهی و پوشش ۲/۴ کیلومتر طول خط پروژه، نوار حفاری پروژه گازکشی منتهی به خیابان های اصلی و فرعی شهر مورد تاکید قرار گرفته که باید شرکت گاز به تعهدات خود در حداقل زمان ممکن به آن عمل کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار