۱۵ طرح ورزشی در دست اجرا در کهگیلویه

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: در شهرستان کهگیلویه ۱۵ طرح ورزشی در دست اجرا است که از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در جمع خبرنگاران به طرح‌های عمرانی در حال اجرای حوزه ورزش این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزشی شهرستان در دست اجرا است که از پیشرفت مناسبی برخوردارند.

نیکویی زاده افزود: این طرح‌ها شامل، اجرای ۱۳ چمن مصنوعی در روستا‌های شهرستان، سالن ورزشی روستای درغک بخش دیشموک و زمین ورزشی قلعه رئیسی هستند.

او گفت: زمین‌های چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال در دست اجرا است که ۳ چمن در هفته دولت و ۲ چمن نیز در هفته تربیت بدنی امسال بهره برداری و تحویل مردم میشوند.

نکویی زاده بیان کرد: مابقی چمن‌های مصنوعی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارند که تا پایان امسال همه این طرح‌ها به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه افزود: در اعتبارات سال جاری برای تکمیل سالن ورزشی روستای درغک ۵ میلیارد ریال و زمین ورزشی قلعه رئیسی ۱۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که این اعتبار کمک زیادی به تکمیل طرح ها خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود از روستای چیر
۱۱:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
الان نزدیک دوسال است که چمن مصنوعی برای روستای ما (روستای چیر شهرستان کهگیلویه) زدند ضمن تشکر از زحمات شان ولی برق و نور افکن راه اندازی نکردند تابستون تقریبا بلا استفاده حداقل می تونست شب قسمتی از بیکاری با سرگرمی بر طرف کنه با تشکر اگه پیگیری در حد تلفن داشته باشین البته دهیار ما به جد پیگیره