مدیران دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌ها و اقدامات دولت را اطلاع‌سانی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در آستانه هفته دولت فعالیت‌ها و اقدامات دولت را به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی و تبیین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در آستانه هفته دولت فعالیت‌ها و اقدامات دولت در طول هفت سال اخیر را به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی و تبیین کنند.

او افزود: تبیین دستاورد‌های دولت و نظام نقش مهمی در تقویت روحیه امید در استان و کشور دارد و سبب می‌شود مردم نسبت به تلاش‌های صورت گرفته آگاهی بیشتری پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: در همین راستای یکی از مهمترین مصوبات این نشست الزام مدیران به حضور در رسانه‌ها برای تبیین و تشریح فعالیت‌های دولت در استان باشد و این مصوبه به جد مورد پیگیری و نظارت قرار می‌گیرد.

او اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را حق مردم دانست و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی بهره‌گیری کرد و مدیران باید تعهد و مسئولیت‌پذیری خود را نسبت به انعکاس فعالیت‌هایی که انجام شده به خوبی نشان دهند.

مردانی با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و اقناع مخاطبان در خصوص نحوه برگزاری آیین‌های سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: کلیات دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص نحوه برگزاری آیین‌ها اعلام شده و می‌طلبد تبلیغات اسلامی در خصوص اجرای این پروتکل‌ها و هماهنگی با هیات مذهبی اقدام کند.

او افزود: شکوه عزاداری ماه محرم امسال به شیوه دیگری به نمایش گذاشته می‌شود و اگر چه متولیان کار سختی برعهده دارند و باید حافظ سلامتی مردم و عزاداران حسینی باشند، اما با تعامل و هماهنگی لازم می‌توان به خوبی این موضوع را مدیریت کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار