انجام بیش از ۳ هزار بازرسی و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از انجام ۳ هزار و ۱۳۹ بازرسی به جهت نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و ۱۳۹ بازرسی از ۱۳ مرداد تا ۲۱ مرداد ۹۹ به جهت نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان انجام شد.

او افزود: ساماندهی تیم‌های نظارت بر اجرای پروتکل‌های برگزاری آزمون سراسری و هماهنگی انجام پیمایش سرواپیدمیولوژی ۸۵۸ نفر نیز در روز‌های آینده انجام خواهند شد.


بیشتر بخوانید


جزایری درخصوص بازرسی‌های انجام شده در تاریخ ۱۳ تا ۲۱ مرداد ۹۹ نیز اضافه کرد: طی این مدت سه هزار و ۱۳۹ بازرسی انجام گرفت، ۳۰ واحد متخلف پلمپ شد، پنج نفر نیز به دادگاه معرفی شدند و درصد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز ۸۶ درصد گزارش شد.

او ادامه داد: ۸۷۲ مورد بازرسی نیز از اماکن عمومی انجام گرفت، ۲۳ واحد عمومی پلمپ شد، ۱۷ مورد به دادگاه معرفی شدند و درصد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این اماکن نیز ۸۱ درصد بود.

جزایری با بیان اینکه از محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی بازدید به عمل آمد، خاطرنشان کرد: همچنین بازدید‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از محل صنوف و کارگاه‌ها صورت گرفت.

او پلمپ هفت آرایشگاه زنانه در شهر چلگرد و یک محل تفریحی توریستی در شهر سامان خبر داد.

جزایری گفت: دستورالعمل‌های نهایی ضوابط برگزاری آیین‌های عزاداری محرم اعلام شده است، مسئولیت اجرای این دستورالعمل‌ها با سازمان تبلیغات اسلامی و نظارت بر اجرای صحیح آن‌ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی در هر استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار