انجام پنج هزار و ۱۳۱ مورد بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های ستاد استانی کرونا از پنج هزار و ۱۳۱ واحد صنفی بازرسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نظارت تیم‌های ستاد استانی کرونا از اصناف، ۱۰۱ واحد صنفی متخلف در این خصوص شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

او افزود: از این تعداد چهار واحد متخلف پلمب شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری از انجام پنج هزار و ۱۳۱ مورد بازرسی از اصناف استان خبر داد و گفت: این بازرسی‌های از سوی ۸۴ تیم فعال در استان انجام می‌گیرد و این بازرسی‌ها با تصمیم ستاد استانی کرونا در روز‌های آینده شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

او از فعالیت زیرزمینی برخی واحد‌های صنفی نیز گلایه کرد و ادامه داد: مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران با تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا همراهی کنند، ولی چنانچه افرادی در این خصوص بی‌توجه باشند تحت عنوان تهدید علیه بهداشتی عمومی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

جزایری با تأکید بر استفاده همگانی از ماسک، تصریح کرد: در مرداد ماه افزایش ۱۵ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نسبت به تیرماه شاهد هستیم، اما انتظار می‌رود مردم نسبت به استفاده از ماسک اهتمام بیشتری به کار گیرند.

او از رعایت نامناسب پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون شهری استان انتقاد کرد و گفت: کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان در تاکسی‌های درون شهری است که استفاده نکردن رانندگان از ماسک و بی‌توجهی به رعایت فاصله اجتماعی از جمله این موارد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.