گوشی Pixel 5 فقط در مدل XL عرضه خواهد شد

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از عرضه گوشی Pixel 5 فقط در مدل XL می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل چند سالی است که در کنار کار توسعه سیستم عامل اندروید در حال کار روی گوشی‌های خانواده پیکسل است و قصد دارد با پیشرفت در صنعت گوشی‌های هوشمند سود سالانه خود را بیش از پیش افزایش دهد. آخرین گوشی پرچمدار عرضه شده از سوی شرکت گوگل، گوشی Pixel 4 است، اما این گوشی به دلیل برخی ایرادات سخت افزاری و همچنین بالا بودن قیمت، در فروش با شکست مواجه شد. بسیاری از افراد امیدوار بودند شرکت گوگل با عرضه نسل بعدی این خانواده قصد جبران شکست خود را داشته باشد؛ اما به تازگی اطلاعاتی از این شرکت منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت گوگل قصد دارد باز هم محدودیتی در خرید گوشی پرچمدار خود اعمال کند که احتمالا فروش این شرکت را باز هم پایین خواهد آورد.

به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت گوگل قصد دارد گوشی بعدی خود را صرفا در یک سایز و با نام Pixel 5 XL وارد بازار کند. از طرف دیگر باید گفت گوگل صرفا روی یک نسخه از تلفن خود تمرکز خواهد کرد و این موضوع باعث می‌شود کیفیت ساخت گوشی بعدی گوگل تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و در آینده شاهد وجود کم‌ترین میزان ایراد در این گوشی باشیم.

گوشی Pixel 5

برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی Pixel 5 XL

ظاهرا شرکت گوگل در این گوشی از پردازنده Snapdragon 765G استفاده کرده است که قدرتی بسیار بالا به پرچمدار این شرکت می‌دهد، این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و با توجه به اندازه این گوشی، انتظار می‌رود گوگل از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی در آن استفاده کند و نرخ تازه سازی این نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز باشد. علاوه بر این احتمال وجود حسگر اثر انگشت در این گوشی نیز وجود دارد.

شرکت گوگل تاکنون حرفی درباره قیمت این گوشی نزده است، اما با توجه به قیمت بالای نسل قبل گوشی‌های این شرکت، انتظار می‌رود گوگل قیمت این نسل از گوشی‌های خود را پایین‌تر بیاورد و مدل پایه گوشی Pixel 5 XL از قیمت حدودی ۷۰۰ دلار آغاز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار