محبی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تأثیر غیبت رئیس جمهور بر رأی نیاوردن مدرس‌خیابانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: غیبت رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی صمت در رأی اعتماد نمایندگان مؤثر بود.

تأثیر منفی غیبت رئیس جمهور بر رأی نیاوردن مدرس‌خیابانیبهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه رئیس جمهور باید تا یک هفته آینده وزیر پیشنهادی جدید صنعت، معدن و تجارت را معرفی کند، گفت: غیبت رئیس‌جمهور و بی احترامی او به مجلس، فضای جدیدی را به وجود آورد که فکر می‌کنم در رأی اعتماد نمایندگان مؤثر بود.

او ادامه داد: آقای روحانی می‌توانست به احترام مجلس مدت کوتاهی حضور یابد و سپس بازگردد؛ غیبت رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی، اشکالی جدی است، در نتیجه جو مجلس بیشتر تحت تأثیر قرار گرفت.


بیشتر بخوانید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: مجلس بیشتر به دلیل گرانی‌های چند ماه اخیر، باید همدردی‌اش را به این شکل با مردم ابراز می‌کرد. رأی طرفداران آقای مدرس خیابانی هم کم نبود، اما در نهایت مجلس او را نپذیرفت.

پیشتر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار کرده بود که شیوه نامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا رئیس جمهور را از رفتن به مجلس منع کرده است و این تصمیم کتباً به اطلاع رئیس مجلس رسیده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
اقای روحانی دنبال انتخاب وزیر نیست دنبال تمدید سرپرستی و تفکیک وازرات بارگانی از صمته
ه
آخرین اخبار