فرمانده سپاه ولیعصر (عج):

۵ هزار نوعروس خوزستانی صاحب جهیزیه می‌شوند

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: ۵ هزار سری جهیزیه به منظور ترویج ازدواج به خانواده‌های کم بضاعت در استان خوزستان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ترویج ازدواج به خانواده‌های کم بضاعت در استان اهدای جهیزیه به ۵ هزار نوعروس در دستورکار است.

او افزود: روز عید سعید غدیر اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه شامل؛ یخچال، فرش، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و پتو به ارزش ۷۵ میلیارد ریال به زوج‌های کم بضاعت در سطح استان آغاز و به همین مناسبت ۱۰۰ سری جهیزیه در همان روز به زوج‌ها اهدا شد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور با بیان اینکه عصر امروز جمعه ۲۴ مرداد ۱۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های استان اهدا شد و تا پایان هفته جاری نیز ۳۰۰ سری دیگر به نوعروسان اهدا می‌شود، اظهار داشت: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیران استان تا پایان سال اهدای ۴ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های کم بضاعت انجام می‌شود.

اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان با همت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان نیز عصر جمعه به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد با هدف کمک به خانواده‌های محروم و ترغیب جوانان به امر ازدواج، ۱۰۰ سری جهیزیه شامل؛ یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، سرویس خواب، پشتی، پتو، پنکه، ساعت، اتو بخار، سرویس کامل آشپزخانه و بسته فرهنگی به زوج‌های جوان اهدا کرد.

پیش از این علی جمال پور عضو گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (بنیاد احساس خوزستان) در ۱۶ مردادماه در این خصوص گفته بود که در یک سال گذشته با توجه به خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی، سیل و زلزله حدود ۸۲ هزار قلم کالا بین مردم استان خوزستان توزیع شده و این کار همچنان ادامه دارد.

او همچنین اشاره کرده بود که به دلیل شرایط سخت اقتصادی مردم و بخصوص برای زوج‌های جوان، در ماه‌های آینده در شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و آبادان اهدای جهیزیه به نوعروسان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، ضمن اینکه سرهنگ پاسدار نعمت باقری جانشین سپاه ولیعصر (ع) خوزستان در ۷ خردادماه از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان خوزستانی خبر داده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام والا من این ۸ماهه که عقد کردم چونکه جهیزیه ندارم نمیتونم ازدواج کنم وحالا ازدواج کردنم به طلاق رسید خونوادم گفتن لطفا قبل از اینکه از شوهرم جدا بشم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چرا ب من که اینقدر نیاز مند جهیزیه هستم کمک نمیکنید تو رو دادم ب امام حسین کمکم کنید تورو قرآن تورو سیدالشهدا جهیزیه می‌خوام کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهسادیرجامه
۱۲:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام به علت پدرومادرندارم ونمیتوانم جهیزیه خودموبخرم عقدکردم به علت نداستن جهیزیه نمیتونم عروسی کنم لطفا بهم کمک کنید
آخرین اخبار