نمایشگاه کشفیات طرح ظفر ۲ در خمین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی شهرستان خمین با عنوان کشفیات طرح ظفر ۲ در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خمین افتتاح شد.

آغاز بکار نمایشگاه کشفیات پلیس در خمین

سرهنگ فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (ظفر ۲) در این شهرستان گفت: این طرح در راستای ایجاد نا امنی برای اخلالگران نظم و امنیت عمومی در ۶ نقطه آلوده خمین به مدت پنج روز اجرا شد.

سرهنگ فکوری افزود: ۲ عملیات ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی خمین در قالب اجرای طرح ظفر ۲ انجام شد که ۱۹ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت و سه قبضه اسلحه غیرمجاز کشف شد.

او تصریح کرد: در طرح ظفر ۶ کیلو و ۳۳۷ گرم انواع مخدر در شهرستان خمین کشف و ۳۰ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: در قالب اجرای طرح ظفر ۲ در خمین ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودروی متخلف هم توقیف شدند.

او با اشاره به ۹۶۴ فقره اعمال قانون در خمین ادامه داد: ۳۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اعمال شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.