تداوم راه پیشرفت با وجود همه تحریم‌ها و تهدید‌ها

امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان و با وجود همه تحریم ها مقتدرانه به راه پیشرفت ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان و با وجود همه تحریم ها و تهدید‌ها مقتدرانه به راه پیشرفت ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم افزود: همه مسلمانان و به ویژه شیعیان وظیفه دارند مراسم عزاراداری سالار شهیدان را باشکوه برگزار کنند.

او با بیان اینکه این عزاداری‌ها، اشک ریختن و سینه‌زنی‌ها عامل سعادت دنیوی و اخروی انسان و نوعی عبادت است، افزود: محافل و مجالس عزاداری در استان باید همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش باشد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنرانی‌ها، روضه خوانی و سینه‌زنی‌ها باید به دلیل وضعیت فعلی بیماری کرونا کوتاه باشد.


او به ۲۵ مرداد روز خانواده اشاره کرد و گفت: باید از زندگی اهل بیت الگو بگیریم و سرمشق قرار دهیم و سبک زندگی آن‌ها را در زندگی جاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: اگر اخلاق و معنویت در خانواده‌ها حاکم باشد فرزندان شایسته‌ای تربیت می‌شوند و به تبع آن جامعه متعالی خواهیم داشت در غیر این صورت انحراف در جامعه شیوع پیدا می‌کند.

امام جمعه یاسوج به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و افزود: اسرا برای حفاظت از دین اسلام و نظام و انقلاب و مردم و کشور رنج سال‌ها اسارت را تحمل کردند که سختی زیادی در زندان‌های بعثیون به آن‌ها گذاشت و عزت و شکوه و شرافت استقلال و عظمت کنونی ایران به برکت رشادت رزمندگان و شهدا و اسرا بوده است.

او به روز ۲۸ مرداد کودتای آمریکایی سال ۳۲ اشاره کرد و گفت: این کودتا علیه دولت ملی بود که از سوی آمریکا طراحی شد و آمریکا همواره جنایت‌هایی علیه ملت ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب انجام داده و در امور ایران قبل از انقلاب دخالت می‌کرد و بخش عمده‌ای از مشکلات ملت ایران به دلیل همین دخالت‌ها بوده است چرا که شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به خیانت‌های اخیر امریکا از جمله خروج از برجام و تحریم اقتصادی و شهادت سردار سلیمانی و تحریم شخصیت‌های کشور اشاره کرد که نمونه‌ای از این خصومت‌ها بوده است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: با وجود همه این تحریم و تهدید‌ها ملت ایران مقتدرانه به راه پیشرفت خود به کوری چشم دشمنان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.