کاهش ۸۰ درصدی مراجعه کنندگان به استخر‌های کرمانشاه

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه از کاهش ۸۰ درصدی مراجعه کنندگان به استخر‌های کرمانشاه به نسبت سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیمان جاویدان رئیس هیات شنا استان کرمانشاه بااشاره به از سرگیری فعالیت استخر‌های استان، گفت : با توجه به اینکه از حدود دو هفته پیش استان در وضعیت زرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفت، مجوز از سرگیری فعالیت استخر‌های کرمانشاه نیز در روز‌های گذشته صادر شد.

او با بیان اینکه بازگشایی استخر‌های استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده، فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت، ممنوعیت استفاده از سونا بخار و جکوزی و تنظیم کلر و PH آب از جمله پروتکل‌ها است و گفت : هیات پزشکی ورزشی استان هم مسئولیت نظارت بر رعایت این پروتکل‌ها در استخر‌ها را برعهده دارد.

او گفت : از زمان صدور مجوز فعالیت استخر‌ها تاکنون چند استخر برای اخذ مجوز بازگشایی اقدام کرده‌اند و فعالیتشان را از سر گرفته‌اند و مابقی هم به مرور در حال بازگشایی هستند.

جاویدان ادامه داد: طی روز‌های گذشته که استخر‌ها بازگشایی شده‌اند تعداد مراجعه کنندگان به آن‌ها بسیار کم بوده، بگونه‌ای که به نسبت پارسال ۸۰ درصد کاهش مراجعه کننده داریم.

او بااشاره به ضررمالی استخر‌های کرمانشاه و مربیان شنا از شیوع بیماری کرونا، گفت: بیشتر استخر‌های استان اجاره‌ای هستند و باتوجه به اینکه اوج درآمد خود را در چهار ماهه گرم سال از دست دادند، اکنون با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند.

رئیس هیات شنا استان افزود: ۱۵۰ مربی فعال شنا در استان داریم که از زمان شیوع کرونا بیکار شده‌اند، در حالیکه منبع درآمد و معیشت بسیاری از آن‌ها از همین راه بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار